حرف دل

سوز دل یه تافته ی جدا بافته

حرف دل

سوز دل یه تافته ی جدا بافته

دل دیوونه من

خستم

خیلی خسته بیشتر از همه کس و همه چیز از خودم خستم . از خودم خستم چون حال و حوصله کسی رو ندارم ولی مجبورم بگم بخندم شوخی کنم تا یه وقت کسی از دستم دلگیر نشه این روزا تنها دوستم سیگار شده خیلی قشنگ برام میسوزه برام مهم نیست که ضرر داره یا نه در بارش هم کتاب زیاد خوندم ولی خوب به جای اینکه این رفیق چند ساله رو بذارم کنار بیشتر ازش خوشم اومده... بیخیال .

نمیدونم چی بنویسم فقط اومدم تا یه ذره خالی بشم دلم میخواد برم یه جا انقدر داد بزنم که بیحال بشم بعد بیفتم و دیگه از جام پا نشم دیوار اتاقم دیگه جایی برای مشت زدن من نداره همش مثل کف خیابون جولوی خونمون بالا پایینه .( نه من زورم زیاد نیست دیوار نم کشیده) .

 نمیدونم میشه تو این وبلاگ داد زد یا نه؟ نه هر کاری میکنم در و دیوار وبلاگ نمیلرزه دوباره باید تو دلم داد بزنم ولی آخه این دل دیوونه ی من چه گناهی کرده؟ ولی دیگه جایی ندارم ....

دلم یه جوریه نمیدونم چه حسیه ولی .... نمیدونم فکر کنم گرفته  دلم مهم نیست منم مهم نیستم فقط اون مهمه .  خدایا دل من مهم نیست دل اون اگه گرفته کمکش کن تا بیشتر از این ....

 آخ خدایا نمیگم مشکلاتم رو حل کن فقط یه راهی جلو پام بذار که خیلی گیجم حد اقل بم پشتکار بده تا همین مسیر و برم و کم نیارم

دیگه نمیتونم بنوسیم

نظرات 38 + ارسال نظر
روایت دلتنگی یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.alireza-rezaei.blogsky.com

تقدیم به سیهل:
دیریست تنها مانده ام بلور لحظه های بودنم در پی رگبار تشنگی کویری ام ترکی برداشت که هرم نفس هیچ عاشقی برای او پیوندی نیست لحظه با طراوت دلبستگیم در تاریکی و ظلمت غربت آوایی ناشناس شکست و شکوفه محبتم در نفس باد خزان پروازی ابدی را سلام گفت نفس گرم دل خسته و رمیده ام که در پی نوید یک قاصدک به در خانه مهر تو رسید به تنی پر ز برهوت نگاه عاشقت تبدیل گشت.
میدانی دیریست تنها مانده ام ریشه پژمان تو در نگاهت خفته بود نگاه حقیقت جوی من در صدایت مرده بود. لحظه رسیدن نگاه من به چشمان پر غوغای تو رفتن تو شکست و پر پر شدن شکوفه امید را در گوش من نجوا نمود.
تو رفتی و با صدای پر فریب خود قاصدک را به سوی یاری دگر آواز دادی . تا کجا؟ تا کجا جاده راهی بودنت صدای امتداد را پر ترنم میسازد. تا کجا پروانه بودن لحظه های همچو منی در کویر دلت بال و پر خواهد زد.
میمانم . من در انتهای جاده خستگیت به انتظار قاصدکت میمانم . آری به امید شکستن دل تو ای پر ز فریب و ز ریا به انتظار میمانم.....

رضا چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:58 ق.ظ http://mohajereshiraz.blogsky.com

آره همیشه ادم یه دوره گذرا داره که از همه چی خسته مشه

مهدی جمعه 16 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:23 ب.ظ http://akharinpanah.blogsky.com

سلام
چشمها را باید شست....
توکل به خدا

نیلوفر جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:46 ب.ظ

اوضاع و احوال من بدتر از تو نباشه بهتر از تو هم نیست یه جورایی با هم هم دردیم ولی یه چیزی همه ی ادمها تو زندگیشون مشکل دارن هر کس به یه نوعی خیلی خوبه که انسان به غمها وغصها بخنده و اونا رو کم محلی کنه عزیزم بگو مشکلت چیه شاید بتونیم کمکت کنیم

emily سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:22 ب.ظ

ba to kamelan movafegham ama dige hata oon khoda ham delesh behale bandehash nemisooze HATA KHODA!

سارا یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام
omidvaram khoob bashi mazerat mikham ke englishi minevisam akhe intori rahataram
neveshtehat vaghean ghashangan
mikhastam begam sharaheteto manam poshte sar gozashtam are bazi vaghta vaghean kam avordam vaghean hich rahi nadashtam kheili varede jozeyat nemisham chon delam nemikham dobare yadam biyad oon roozaye sakht behar hal khastam begam mifahmam chi migi har chand man nemidoonam moshkelet chiye vali hes mikonam mitoonam dark konam faghat omidet be khoda bashe vaghean faghat oon toonest be man komak kone ba inke kheili vaghta naomid shodam azash vali khoshbakhtane oon hich vaght mano tanha nazasht .rasti gofti sigar mikeshi bebin man ke toro nemishnasam shayadam kheili baram mohem nabashe vali vase khodet migam inkaro nakon.bezaresh kenar akhe fekr mikoni ba inkar moshkelatet hal mishe??
kheili delam mikhad betoonam komaket konam man kheili etefaghi weblogeto khoondam .vali chon hes kardam sharayetet mesle man boode khastam begam narahat nabash oon bala hamishe yeki hast ke maro keili doost dare.motmaen bash hame chi dorost mishe age kara motabeghe meile to pish nemire hatman ye maslehati khoda midoone man be in kalame ke too har kare khoda hekmatiye residam.barha shode koli doa kardam kari ke vaghean mikham anjam beshe vali...nashode va manam narahat hata chand bar be khoda goftam dige doosesh nadaram vali bazam migam ye modat ke gozashte taz fahmidam oon kar behtar boode ke anjam nashe behar har khoshhal misham betoonam komaket konam.emailamo neveshtam doost dashti email bazan baram har vaght biyam motmaen bash mikhoonamesh va kari azam bar biyad anjam mida.omidvaram movafagh bashi .rasti mazerat gharar bood ye nazar khahi kootah bashe vali koli neveshtam bebakhshid dige.khodahafez.

رضا سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ب.ظ

رضا سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ب.ظ

با دوستات بیشتر باش کمتر موسقی گوش بده بهتر میشی همه مشکل دارن

دکتر مجتبی کرباسچی جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:18 ب.ظ http://www.mojtaba334.blogfa.com

سلام
صاحبدلان
این سایت مجموعه گرد آوری اشعار عارفانه و عاشقانه شعرای قدیم وجدید است
واین بار با توجه به ایام مذهبی رمضان :
1." پرواز علی " به قلم خودم
2. رابطه خواب آیت الله مرعشی نجفی با شعر شهریار
3." علی ای همای رحمت " شهریار
4. "از علی آموز اخلاص عمل" مولوی
منتظر حضور سبز ونظرتان هستیم
دکتر مجتبی کرباسچی

غم دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.aloonakegham.blogfa.com

سلام داداش جون حوبی . یه جورایی من و تو مثل همیم.دردتو میفهمم/سیگار لعنتی/ ببخشید اگه مطلبتو کپی کردم تو وبلاگ خودم/ حتمن سر بزن

لیلا دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام!
باورکن انقدر دلم گرفته که دارم میمیرم.
خدا خودش به همه بنده هاش کمک کنه.

عسل شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام عزیزم. توکلت به خدا باشه. چون فقط اونه که مصلحت بنده هاشو میخواد.راستش ما دوتا باهم همدردیم.حرفای دلت شبیه حرفای دل منه. برام دعا کن.

نسیم پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ب.ظ

salam man mikham khodama bokosham dardam sakhtaraz darde toe rastesh man shekaste badi khordam

nasim پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ب.ظ

tobego chikar konam?

ندا سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام سهیل
احساس می کنم خیلی شبیه منی مثل من مجبوری بخندی تا دیگران ناراحت نشن سهیل دنیا خیلی کوچیکه ولی با این کوچیکیش تا دلت بخواد ادمو عذاب میده بعضی وقتا مثل قفس میمونه دوست داری ازاد بشی همه اینا هست ولی از اینا بدتر تنهایی که داغونت میکنه اینکه وقتی ناراحتی نتونی با کسی حرف بزنی وقتی خوشحالی نتونی خوشحالیتو با کسی قسمت کنی ولی با همه این حرفا کاش خدا جوابمونو میداد طوری که میشنیدیم

معصومه جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ http://masoomeh27.blogfa.com

خیلی خوشم اومده ازت مثل خودم با خدا حرف میزنی.به وبلاگم سربزن که خوشحال میشم.
دوست عزیز مشکلات باید باشن تا خوب وبد جدا بشن باید باشن تاصبر ما سنجیده بشه باید باشه چون خدا گفته ما انسان را در رنج آفریدیم.وقتی مشکلات میاد سمتتون بدونین خدا داره بهتون نگاه میکنه میخواد لذت ببره از بندگی ما کاش حفظ آبرو کنیم نشون بدیم که میتونیم از پسش برمیایم

منم چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ب.ظ

اره خواستم بگم منم همینطور
دیدم یکی میشم مثل بقیه واین اصلا خوب نی
تو هم برا اینکه دلت نگیره بیا امتحان کن خودت باشی شایدجواب داد
خود بودن یعنی همون چیزی رو که فکر میکنی درست رو انجام بدی
اون موقع کسی که نتونه تورو بفهمه دیگه برات مهم نی که بخوای بگی:بخاطر دیگران میخندم تادلخور نشن
دلم میخواد بازم حرف بزنم اما بیشترازاون دلم میخواد کنار دوستم باشم
میتونی بهم سر بزنی
اگه دوست داشتی

آرزو دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام سهیل جان ، بهتری ؟ فقط خواستم بدونی تنها نیستی همه کسانی که میان اینجا و بهت سر می زنن دوستت دارن و براشون عزیزی ، خوب شاید من هم یکی باشم عین خودت می دونی چی واسم مونده اینکه شب و روز این شعر رو زمزمه کنم
یادته برات نوشتم ... اگه عاشقم نباشی الهی بمیری ... اگه دوستم نداشته باشی ... غیرمن کسی رو داشته باشی ... الهی بمیری ... بعدش برات نوشتم همه رو دروغ نوشتم ... خودم بمیرم ... اگه تو یه روز خواسته باشی ... که منو دوست نداشته باشی ... برات میمیرم ... برات بمیرم ... برات بمیرم ...

مصطفی یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ق.ظ

خیلی حال کردم ... خیلی حال کردم ای دوست غریب ..... نمی شناسمت ، ولی فکر می کنم که تو هم مثل من دیوونه ای ، دیوونه و رهاااا،رهای رها ،، ای کاش کسی بود که منو می فهمید ، ای کاش کسی بود که می تونستم حرف دلمو بهش بزنم ... رفیق زیاد دارم ولی هیچکدومشون مثل من نیستن ، هیچکدومشون دیوونه نیستن ، فقط یه دیوونه مثل خودم لازم دارم که حرفامو بهش بگم ، راز دلمو بهش بگم ، فقط باهش حرف بزنم ، بهش بگم که درد دل ما دیوونه ها رو جز دیوونه،کس دیگه ای نمی فهمه ..... ای دوست من ، هنگامی که تو می گویی "باد به مشرق می وزد" من می گویم "آری به مشرق می وزد" ; زیرا نمی خواهم تو بدانی که اندیشه ی من در بندِ باد نیست ، بلکه در بندِ دریاست .....

محمود پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ

واقعا متن زیبایی بود خیلی حال کردم درست شرایط حال حاضر منو بیان کردی....
ای خدا......

حسین چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ http://hosseintejarat.blogfa.com/

سلام من وبلاگ شما را دیدم دستتان درد نکنه استفاده کردم ،لطفا شما هم از این لینک استفاده کنید. با تشکر مینا
http://www.mi118.com/Register.aspx?Ref=111616

sadegh چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:49 ب.ظ http://www.sadegh775.blogfa.com

سلام د وست عزیز شاید منم مثل خودت باشم،اما سیگار آرامش وقت توی اون لحظه بهت میده که کلا نه خوبه تا ضرر هم داره فقط به خدایایی توکل کن که باقیست به او توکل کن ببین چه آرامشی پیدا میکنی ،من توصیه میکم لذت ایمان بچش ازت خواهش میکنم ببین چه صفایی داره تازه بهت توصیه دمیکنم بری مشهد تو حرم آقا موسی الرضا یه کمی با خدای خودت خلوت کنی....خواهش میکنم این کار برای یه بار امتحان کن...اگه بازم خسته شدی برام ایمیل بفرست تا شاید بتونم کمکت بکنم...یاحق

رعنا جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام میخواستم بگم هر کسی تو زندگیش همچین لحظه هایی داره منم زیاد این جوری حال و حوصله کسی رو ندارم.راستی سیگار برات نمیسوزه تو رو میسوزونه.

سجاد پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:37 ب.ظ

سهیل جون برام دعا کن

حرف دل پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ http://daryaaramesh.blogfa.com

هم اسم وب لاگه منی:)
به قوله دوستات این روزا واسه همه هست
یکی کمتر یکی بیشتر
گاهیم خودمون سخترش می کنیم
اما می گذره
ای وای سیگار نکش پسره خوب

نسترن چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ

سلام

امیدوارم مشکلتون حل شه ...

بخاطر همون یک نفر لطفا دیگه سیگار نکشید ...منم از عشقم همینو خواستم ، یرای اونم دعا کنید ، برای منم همین طور ...

موفق باشید .

مزضیه چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ب.ظ http://del-neveshte.blogsky.com/Comments.bs?PostID=28

چقدر سختخ تو چشمای کسی که تموم عشقت رو ازت دزدید و به جاش یه زخم همیشگی رو قلبت هدیه داد زل بزنی و به جای اینکه لبریز کینه و نفرت بشی حس کنی هنوز دوسش داری!
چقدر سخته سرتو باز به دیواری تکیه بدی که یه بار زیر آوارش همه غرورت له شده!
چقدر سخته وقتی پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه اما مجبور باشی بخندی تا نفهمه که هنوزم دوسش داری!
چقدر سخته تو خیالت ساعتها باهاش حرف بزنی اما وقتی دیدیش هیچی جز سلام نتونی بهش بگی!
چقدر سخته گل آرزوهاتو توی باغ دیگری ببینی و هزار بار تو خودت بشکنی و اونوقت آروم زیر لب بگی...گل من باغچه ی نو مبارک.
خیلی سخته!!!

مزضیه چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ب.ظ http://del-neveshte.blogsky.com/Comments.bs?PostID=21

داداش به قول آقا رضا سیگار داره تو رو میسوزونه با سیگار فکر نکن همه چی تموم میشه فقط خدا تو که این همه لا خئا حرف زدی . ازش کمک خواستی پس سیگار چیه؟داداشی همین سیگاره که جوونارو به راهای باریک میکشونه!سیگارو بیخیال باشه داداشی؟

مزضیه چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ب.ظ http://del-neveshte.blogsky.com/Comments.bs?PostID=21

میخوام یه جمله هم به عشقم بگم...بهنام حونم به خدایی که هردومون میپرستیم دووووووووووووووووووووووووووووستت دااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم.

مهتاب دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ http://shahreroyaha.blogfa.com

سلام.وبلاگ منم هم اسم و بته.خوشم نیومد از این حرفات.من خودم دارم تو انواع دردا غرق میشم ولی خوشمم نمیاد آدم تا اینحد خودشو بیرون بریزه..میدونما!اینجا رو مثل دفتر یادداشت خودت میدونی اما خب یه چیزی ام بذار که گاهی به خدا بگی.مواظب خودت باش.بهمم سر بزن داداشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ستاره پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

زنگی مسیر عبوره فقط کافیه خوش بین باشی

سارا یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ق.ظ

منم با سیکار اروم میشم یار خوبیه برام

م پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام
اگه حوصله داری و کلی مشکل پس گوش کن:
ببخشید اگه توی حرفام عشق و احساس لطیف نیست ولی هم عاشقم و هم پر از دردهای روزگار :
من از درد و غم و تنهایی اونقدر از 17 سالگی (روزی 1 پاکت ) سیگار کشیدم که ضرف چند سال الآن آسم دارم و بازهم دارم میکشم به همراه اسپری تنفسی. من هم از دست خودم دوستام خانوادم خیلی از آدمای دور و برم و اول و آخر از همه از خدا دلگیر و خسته ام زندگی رو از روز اول با سختی و غم شناختم و همیشه حد اقل یک مشکل وجود داره که با خواستن و پشتکار حل میشه و یا باید باهاش کنار بیای
من همیشه آدم محکمی بودم و مبارز ، مبارز با مشکلات .حتی وقتی پیش دکتر روانشناس رفتم ، خودم بهش گفتم دوست ندارم مشکلاتم رو به شما بگم و بجای قرص آرامبخش فقط قرص خواب فوری بهم بده تا بتونم استراحت کنم و دوباره ادامه بدم و به راه حل مشکلاتم فکر کنم.
زندگی یعنی تلاش و زحمت برای نفس کشیدن و بودن
انتظار ، توقع ، احساس ، تفکر ، ترس و نیاز و ... مشکلات رو میسازند و باید باهاشون برای خواسته هامون مبارزه کنیم یا کنار بیایم
من میخوام نفس بکشم پس محکم و استوار می ایستم و میجنگم با مشکلات و خودم و دنیا
اگه مشکل عشقی نداشتی امروزت رو چه طوری میگذروندی؟
اگه مشکل مالی نداشتی ،چطور؟
اگه هیچ مشکلی نداشتی چی؟
خیلی از مشکلات رو خودمون با بی فکری برای خودمون درست میکنیم

هدفت از زندگی چیه؟

هدفت از زندگی چیه؟

کی هستی؟ چی هستی ؟ کجا هستی ؟ چرا نفس میکشی؟
چرا غذا میخوری؟ چرا

خوب حالا که من عاشق یک معصوم سرطانیم چیکار میتونم کنم؟
حالا که من سرپرست و عضو خانواده ایم که از کودکیم پدر و مادرم از اعدامی های سیاسی بودند چکار باید کنم؟
وقتی برادرم معتاد شد چیکار باید میکردم و ...

ولی خوشحالم که سالمم و میتونم مبارزه کنم ، فکر کنم ، تلاش کنم ، و...


راستی ، من میخوام سیگار رو ترک کنم و دارم تلاش میکنم . تو چطور نمیخوای؟

bahar سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:04 ب.ظ http://bahar019.mihanblog.com

ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک کنیم؟؟!! ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ

خبرم کن...

mehryan دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ب.ظ http://mehryan1985.blogfa.com

in postetokhundam hes kardam khodam neveshtam,hal o ahvale in ruzaye mano neveshti,az khodam badam miad kharabam kheili daghunam vali bayad bekhandam bayad joloye hame arum basham ta mabada bazam doosti khale khersashun ya delsuziaye alakishun gol kone,kheiliiii khastean eyne to,barat doa mikona chon hes kardam kheili dardet baham yekie...behem sar bezan age khasti,linket kardam


mehrsa

fateme پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:53 ب.ظ

منم حاااالم خیلی داغونه کاش اونی ک باید بفهمه بفهمه ک از دسش خیلی داغونم....دیگ سیگار نکش...اینروزا هرکی رو میبینم داره سیگار میکشه...میدونم خیلی درد داری ولی واس درمان دردات سیگار راه حل نیس..کاش بدونییی...امیدوارم دیگ نکشی سیگار...

غزل سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 ب.ظ

دعات میکنم داشییییییییی
شمام مارو دعا کن
شاید کسی که بفهمتت منم هر چند خیلیا مشکل تورو دارن
ولی من خیلی میفهممت...
خوشحال میشم به وبم سر بزنی
www.hezare3.blogfa.com

حسین دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 ب.ظ

میدونید پدرم بهم میگه از خونه برو بیرون دیگه هیچوقت نیا من جایی رو ندارم برم می خوام سال دیگه برم ترکیه دیگه بر نگردم تو سایتها داشتم می زدم خدا جایی رو ندارم برم اومد دو رکعت نماز بخوانید ولی نماز هم به حال من چاره ای نمی کنه چون خدا منو از لیست ادماش پاک کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد