حرف دل

سوز دل یه تافته ی جدا بافته

حرف دل

سوز دل یه تافته ی جدا بافته

نوشته ای به خدا

 

ای خدا جون می خوام امروز برای تو بنویسم

خدایا میدونم این مشکلی که برام پیش اومده مقصر خودمم

کارای خودم باعث شده که اینجوری عذابم بدی

اما خدای من اگه من گناهکارم

اگه نا سپاسی کردم

اگه شاکر نبودم

اگه نفهمی کردم

اگه خریت کردم

ولی بنده توام

وتو خدای منی

تو رحمن و رحیمی

تو ستار ا لعیوبی

تو غفار الذنوبی

تو سریع الرضایی

ای خدا تا شنیده ام از خوبی و مهربونی و کرم و لطف تو شنیده ام

ای خدا کمکم کن اگه من گناهکارم اگه میخوای منو عذاب بدی گناه اون چیه؟

اون که مثل گل پاک و شفافه

اون که معصومه

اون که ..........

آه ه ه ه ه ه

ای خدایا من سگه درگاهتم

من هیچی نیستم

به خاطر پاکی اون کمکش کن

خدایا اون بیشتر عذاب میکشه

خدای مهربونم

تو رو به همه مقدسین درگاهت قسم میدم کمکش کن

موفقش کن

تو رو به چشمای پاک و معصومش

تو رو به زهرا(س) تو رو به فرزند زهرا که شرمندشم قسمت میدم

خدایا بدادم برس که جز تو کسی رو ندارم

خدایا به پاکیه اون قسمت میدم کمکش کن

ای عزیز مهربونم تو خودت میدونی تنها امید من تویی

من که جز تو کسی رو ندارم

خدایا نجاتم بده

از بند دنیا و مافیها رهایم کن

خدایا من سلامتی و موفقیتش رو از خودت میخوام

ای زود گذر

بگذر از من

ببخش اون گناهانی رو که باعث این مشکل شده

ببخش اون گناهانی رو که باعث اجابت نشدن دعایم شده

خدایا شیطان نفس رو ازم دور کن

میخوام اونی باشم که تو میخوای

خدایا میدونم وقتی میبینی بندت داره ازت دور میشه به گرفتاری و مشکلی دچارش میکنی که تو رو بخونه

و یادش بیوفته که باید بیاد طرفت

ای خدا یا ای معبودا

ای عزیزاااااااااا

کمکم کن میخوام خوب باشم اما...........

اگه لطف و کمک تو نباشه چطور میتونم.........

تو باید دستم رو بگیری........

ای خدای مهربونم تو گفتی هیچی به اندازه اشک چشم بنده گناهکار و پشیمونم برام ارزش نداره

خدایا به همین اشکهام قسمت میدم کمکم کنی و پر رویی منو ببخشی......

منو ببخش که اینجوری باهات حرف میزنم

به خودت قسم قصد جسارت ندارم

تو خودت با مهربونیات منو پررو کردی

ای خدای من دوست دارم ساعتها و روزو شبها باهات حرف بزنم

برات بنویسم

میدونم گوش میدی و ایمیلاتو میخونی

خیلی دوستت دارم

منو از در خونت نرون..............

ای مولا و آقایم تنهام نزار و دستمو بگیر و منو ببخش..........

از همتون التماس دعا دارم

برام و براش دعا کنین...........

 

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
تامی دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:30 ق.ظ http://barname.blogsky.com

سلام
بله منم با تبادل لینک موافقم
لینکتونو گذاشتم
شما هم گذاشتی منو خبر کن
موفق باشی سهیل جان

آریا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:35 ق.ظ http://meisamaria.blogsky.com

very nice

پسرتنها شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:26 ق.ظ http://pesaretanha.blogsky.com

مظامین دعای کمیل رحبخشه..
از دیدن بلاگت خوشحال شدم...
امیدوارم که مشکلاتت زودتر و به بهترین شکل حل شه موفق باشی.

محمد جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:15 ق.ظ http://http:www./javananfatemi.blogfa.com/

سلام سهیل جان خیلی ممنون که برایم نظراتت رافرستادی از اینکه لینک به این زیبایی وروح بخشی داری خوش حالم واز این خوشحالتر که نور حق به قلبت تابیده و تورا یاری نموده که این وبلاگ را بسازی راستی سال نو مبارک وامید وارم یک روز جزء ۳۱۳نفر باشی !

رضا ارمانی دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:12 ب.ظ http://reza123sep.blofa.com

ما فامیلیمون در اصل طاهر خانیه مای فادر عوض کرده
وبلاگ باحالی داری

رعنا دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:40 ق.ظ

خیلی عالیه همش حرفای دل منه تو رو خدا ئعام کن تو بد جور حچلی افتاده ام احساس میکنم دارم از خدا دور میشم تو رو به امام عصرمون قسم میدم سر نمازهات منو هم دعا کن

نرگس جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:38 ق.ظ

ای کاش منم حداقل اندازه شما به خدا نزدیک بودم
وبلاگت ساده ولی خیلی موثره
با تبادل لینک موافق نیستم چون لینکه من ارزش تبادل نداره
ارزش معنویات شما خیلی بالا تره
برام دعا کنید

ELI سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ق.ظ

دردودلات قشنگه.من دعا میکنم واست توروخدا واس منم دعا کن...خیلی حالم بده..امشب خبر بدی از کسی که دوسش دارم شنیدم که بی دلیل داره مشکلش مارو جدا مکنه از هم.تورو به امام زمان واسش دعا کنین مشکلش جدی نشه.خدااااا

سحر جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ب.ظ http://khateatmanst.persianblog.com

متنت جالبه ولی اگه با احساس تر مینوشتی و از کلمات بهتری استفاده می کردی خیلی بهتر میشد ممنون

منیر شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ

خیلی قشنگ بود کلی باهاش گریه کردم ازت خواهش میکنم برا منم دعا کن !!!!!!!!

afshin سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ب.ظ

خدا خیرت بده خیلی منقلب شدم منم مشکلات زیادی دارم اما یکی از اون مشکلات 7 ساله زندگی من و همسرم رو سیاه کرده نمی دونم از وسواس شدید چیزی شنیدید یا نه? تو رو خدا دعامون کنید

گمشده ام چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ

خیلی راسته خدا میبخشه گناهی که کردیم حالا فهمیدم چرا خداعشقم خدایی که عاشقشم دعاموبراورده نمیکنه چون منم یه گناهی کردم ازش میخوام منا ببخشش بذار برگردم خدا تنها امیدم میخوام همونی باشم که قبلا بودم زمانی که از خودم راضی بودم خدا تورا امام حسین قسمت میدم خودت میبینی که چقدر گریه میکنم اره باید شرمنده شما باشم امامنا ببخشید از امروز اگه اشتباه کردم سلامتیم وبهترین چیز زندگیمو بگیر ازم راستی اقا سهیل شما که این مطلب قشنگ نوشتید میشه بگید طرف مقابلتون کیه

سارینا سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ http://sarina73.blogfa.com

خدایا به منم کمک کن بخداوندی خودت بدون عزیزم میمیرمممممممممممممممممم
کمکممممممممممممممممم کن
داغونم
خستم

سارینا سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ http://sarina73.blogfa.com

بچه ها دعام کنید

بدبخت از خدا بی خبر جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:08 ق.ظ

همتون رو دعا میکنم . افرین مرد . وبلاگت خیلی خوبه . خدا مشکل همه رو حل کنه . واسم دعا کنین

خضری شهر عشق سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ب.ظ http://khzeriiii.blogfa.com

خـــــدایـــــا . . .
قـسـمـت و حکمت بماند برای آنها که درکـش میکــنند . . .
برای من نفهــم فـقـط معجـــزه کن !
" لـــــــطـــفـــا
[گل]
[گل]
[گل]

الهام جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:05 ق.ظ

هیچی نمیگم فقط اینو میگم که خدا بزرگه. همین و بس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد