حرف دل

سوز دل یه تافته ی جدا بافته

حرف دل

سوز دل یه تافته ی جدا بافته

یه سال دبگه تموم شد

دوباره سلام

یه سال دیگه هم تموم شد  چطور بود؟

یه سال گذشت خیلی ها پارسال پیش ما بودند ولی امسال نیستند نمیدونم شاید ما هم امسال باشیم و سال دیگه... آماده اید؟ سفر رو میگم اگه الان ازراییل بیاد آماده اید ؟ یا اینکه دنبال بهونه هستید تا ازراییلو بپیچونید؟ این چند روزه یعنی از وقتی که دوستم خودکشی کرده خیلی به فکر مرگم نمیدونم شاید خدا داره خبر میده که منم باید آماده سفر باشم . شاید منم تا چند روز دیگه باید بارو بندیلم رو ببندم و به سفر آخرم برم.

میدونم خوشتون نمیاد الان تو این موقعیت از مرگ حرف بزنم ولی حقیقت همینه .

بگذریم بریم سراغ حساب و کتاب سال ۸۴ .

خیلی دلم گرفته الان من باید بهترین وضعیت رو داشته باشم ولی به خاطر یه سری کارای اضافی اونی که باید میشد نشد.

وفتی خوب نگاه میکنم میبینم همه چیز دست خودم بود منم سعی کردم بهترین کار رو انجام بدم ولی یه اشتباه کوچیک همه چیز رو خراب کرد. حالا میفهمم که تو این دنیا همه چیز به هم دیگه ربط داره ما جواب همه کارامون رو میگیریم اگه خوب باشه حالشو میبریم اگه بد باشه داغشو میبینیم دیر یا زود داره ولی سوخت و سوز نداره اگه این دنیا نشد اون دنیا ولی حتما تو همین دنیا اثر کارامون رو میبینیم .

بسه دیگه بریم سراغ عید خودمون. 

برای همه شما عزیزان هم  آرزوی توفیق روز افزون رو دارم انشاالله که همتون سال خوبی داشته باشید من رو هم دعا کنید که خیلی محتاجم به دعای خیر شما دوستان.

                                       عیدتون مبارک 

آخرین سفر

تشکیل پرونده برای یک سفرهمیشگی

هوالمحبوب

نام :انسان                       نام خانوادگی : آدمی زاد            نام پدر : آدم                   نام مادر : حوا

لقب : اشرف مخلوقات                 نژاد : خاکی                   صادره : دنیا

ساکن : کهکشان راه شیری منظومه شمسی جنب کره ماه کره زمین                  مقصد : برزخ

ساعت پرواز : هروقت که خداصلاح بداند

مقصد نهایی : بهشت اگر نشد جهنم

وسایل مورد نیاز :

۱ -دومتر پارچه سفید ۲ - عمل نیک ۳ - انجام واجبات وترک محرمات ۴ - امر به معروف ونهی از منکر ۵ - دعای والدین ومومنین ۶ - نماز اول وقت ۷ - ولایت ائمه اطهار ۸ - اعمال صالح  تقوا  ایمان

 

توجه :

خواهشمنداست برای رفاه خود خمس وزکات راقبل ازپرواز پرداخت نمائید

از آوردن ثروت  مقام  منزل  ماشین  حتی داخل فرودگاه جداخودداری شود

حتما قبل از حرکت به بستگان خود توصیه کنید تا از آوردن دسته گلهای سنگین  وسنگ قبر گران وطلایی ونیزمراسم پرخرج خودداری کنند.

جهت یادگاری قبل ازپرواز از اموال خود بین فرزندان وامور فقرا ومستضعفین تقسیم نمائید

ازآوردن بار اضافی از قبیل تهمت غیبت حق الناس وغیره خودداری شود

برای کسب اطلاعات بیشتر به قران وسنت پیامبر(ص) مراجعه شود

تماس ومشاوره به صورت شبانه روزی  رایگان  مستقیم  وبدون وقت قبلی امکان پذیر است

در صورتی که قبل از پرواز به مشکلی برخوردید با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید :

۱۸۶ سوره بقره    ۴۵ سوره نساء    ۱۲۹ سوره توبه  ۵۵ سوره اعراف   ۲۰و۳۰ سوره طلاق

امیدواریم سفر آسوده ای را درپیش داشته باشید

سرپرست کاروان : حضرت عزرائیل(س)

 

.....

نمیدونم چی بگم از کجا بگم اصلا برای چی باگد بگم فقط میدونم میخواب مثل همیشه یه سری چرت و پرت سر هم کنم و به این کامپیوتر بدبخت بدم تا بذار اینجا.

دیشب یه بنده خدایی خودکشی کرد نمیدونم کارش درست بوده یا غلط .

به نظز من خودکشی انواع مختلفی داره یکی براش مشکل پیش میاد خودکشی میکنه ولی یکی میبینه که دیگه تو این دنیا کاری نداره جایی نداره به نظر من اگه این آدم خودکشی کنه هیچ ایرادی نداره اون بنده خدا هم که میگم به نظر خودش دیگه جایی تو این دنیا نداشت به خاطر همین رفت که حد اقل یکی برای عذاب دادنش هم که شده وقتش رو صرف اون کنه .

میدونید از وقتی که این جریان رو فهمیدم خیلی دلم گرفت به خیلی فکر کردم تا به این نتیجه ها که گفتم رسیدم به خودم فکر کردم دیدم که هنوز یه دلیل قانع کننده دارم که زنگی کنم دیدم دلم طاقت نمیاره رفتم دانشگاهش تا با چشمای خودم یه بار دیگه از نزدیک ببینمش نمیدونم چرا بعد از دو سال و خورده ای وقتی میبینمش یه دفه دلم میریزه وقتی دیدمش جلو  نرفتم از دور فقط نگاه کردم احساس غرور میکردم . داشتم تنها دلیلم رو برای زندگی تو این دنیا میدیدم دلم میخواست داد بزنم نمیدونم چرا .

یه ذره خیالم راحت شد من هنوز تو این دنیا جایی برای زندگی دارم هنوز یکی هست که قلبم براش تلپ تلپ کنه خوب خدا رو شکر .

ولی بازم فکر اون رفیق ولم نمیکنه خیلی دلم گرفته خدا به هممون رحم کنه ....

مادر

 

 

کودکی که تازه متولد شده بود،نزد خدا رفت و از او پرسید :‍« می گویند فردا شما مرا به زمین می فرستید؛اما من به این کوچکی و بدون هیچ کمکی چگونه میتوانم برای زندگی به آنجا بروم؟»

خداوند پاسخ داد:« از میان بسیاری از فرشتگان،من یکی را برای تو در نظر گرفتم.او در انتظارتوست و از تو نگهداری خواهد کرد.»

اما کودک هنوز مطمئن نبود که می خواهد برود یا نه.

اینجا در بهشت،من هیچ کاری جز خندیدن و آواز خواندن ندارم واینها برای شادی من کافیست.

خداوند لبخند زد:« فرشته تو برایت آواز خواهد خواند وهر روز به تو لبخند خواهد زد.تو عشق او را احساس خواهی کرد و شاد خواهی بود.»

کود ک ادامه داد:« من چطور میتوانم بفهمم مردم چه می گویند وقتی زبان آنها را نمی دانم؟»

خداوند او را نوازش کرد و گفت:« فرشته تو،زیباترین و شیرین ترین واژه هایی را که ممکن است بشنوی،در گوش تو زمزمه خواهد کرد و با دقت و صبوری به تو یاد خواهد داد که چگونه صحبت کنی.»

کودک با ناراحتی گفت:«وقتی می خواهم با شما صحبت کنم،چه کنم؟»

خداوند برای این سؤال هم پاسخی داشت:«فرشته ات دستهایت را کنار هم می گذارد و به تو یاد می دهد که چگونه دعا کنی»

کودک سرش را برگرداند و پرسید:«شنیده ام که در زمین آدم های بدی هم زندگی می کنند.چه کسی از من محافظت خواهد کرد؟»

فرشته ات هز تو مراقبت می کند حتی اگر به قیمت جانش تمام شود.

کودک با نگرانی ادامه داد:« اما من همیشه به این دلیل که دیگر نمی توانم شما را ببینم،ناراحت خواهم بود.»

خداوند لبخندی زد و گفت:« فرشته ات همیشه درباره من با تو صحبت خواهد کرد و به تو راه بازگشت نزد مرا خواهد آموخت؛گرچه من همواره در کنارتو خواهم بود.»

در آن هنگام بهشت آرام بود،اما صداهایی از زمین شنیده می شد.کودک می دانست که باید سفر را آغاز کند.او به آرامی یک سؤال دیگر از خداوند پرسید:« خدایا! اگر باید همین حالا بروم،لطفآ نام فرشته هم را به من بگویید.»

خداوند شانه او را نوازس کرد وپاسخ داد:« نام فرشته ات اهمیتی ندارد.به راحتی میتوانی او را مادرصدا کنی.»

نوشته ای به خدا

 

ای خدا جون می خوام امروز برای تو بنویسم

خدایا میدونم این مشکلی که برام پیش اومده مقصر خودمم

کارای خودم باعث شده که اینجوری عذابم بدی

اما خدای من اگه من گناهکارم

اگه نا سپاسی کردم

اگه شاکر نبودم

اگه نفهمی کردم

اگه خریت کردم

ولی بنده توام

وتو خدای منی

تو رحمن و رحیمی

تو ستار ا لعیوبی

تو غفار الذنوبی

تو سریع الرضایی

ای خدا تا شنیده ام از خوبی و مهربونی و کرم و لطف تو شنیده ام

ای خدا کمکم کن اگه من گناهکارم اگه میخوای منو عذاب بدی گناه اون چیه؟

اون که مثل گل پاک و شفافه

اون که معصومه

اون که ..........

آه ه ه ه ه ه

ای خدایا من سگه درگاهتم

من هیچی نیستم

به خاطر پاکی اون کمکش کن

خدایا اون بیشتر عذاب میکشه

خدای مهربونم

تو رو به همه مقدسین درگاهت قسم میدم کمکش کن

موفقش کن

تو رو به چشمای پاک و معصومش

تو رو به زهرا(س) تو رو به فرزند زهرا که شرمندشم قسمت میدم

خدایا بدادم برس که جز تو کسی رو ندارم

خدایا به پاکیه اون قسمت میدم کمکش کن

ای عزیز مهربونم تو خودت میدونی تنها امید من تویی

من که جز تو کسی رو ندارم

خدایا نجاتم بده

از بند دنیا و مافیها رهایم کن

خدایا من سلامتی و موفقیتش رو از خودت میخوام

ای زود گذر

بگذر از من

ببخش اون گناهانی رو که باعث این مشکل شده

ببخش اون گناهانی رو که باعث اجابت نشدن دعایم شده

خدایا شیطان نفس رو ازم دور کن

میخوام اونی باشم که تو میخوای

خدایا میدونم وقتی میبینی بندت داره ازت دور میشه به گرفتاری و مشکلی دچارش میکنی که تو رو بخونه

و یادش بیوفته که باید بیاد طرفت

ای خدا یا ای معبودا

ای عزیزاااااااااا

کمکم کن میخوام خوب باشم اما...........

اگه لطف و کمک تو نباشه چطور میتونم.........

تو باید دستم رو بگیری........

ای خدای مهربونم تو گفتی هیچی به اندازه اشک چشم بنده گناهکار و پشیمونم برام ارزش نداره

خدایا به همین اشکهام قسمت میدم کمکم کنی و پر رویی منو ببخشی......

منو ببخش که اینجوری باهات حرف میزنم

به خودت قسم قصد جسارت ندارم

تو خودت با مهربونیات منو پررو کردی

ای خدای من دوست دارم ساعتها و روزو شبها باهات حرف بزنم

برات بنویسم

میدونم گوش میدی و ایمیلاتو میخونی

خیلی دوستت دارم

منو از در خونت نرون..............

ای مولا و آقایم تنهام نزار و دستمو بگیر و منو ببخش..........

از همتون التماس دعا دارم

برام و براش دعا کنین...........